Asron Sigorta bir markasıdır.

Günümüzde En Değerli Unsur Zaman ve Online Brokerlik Sayesinde Sigorta Müşterilerimize Değerli Zamanlarını Kazandırmayı Vaat Ediyoruz!

Türkiye’de dijital alana yatırım yapan ilk 3 sektörden biri olan sigortacılık sektörü için dijitalleşme süreci gerek satış gerekse pazarlama alanında son yıllarda oldukça hızlı bir şekilde ivme kazandı. 5 yıl öncesine kadar sigortacılık tamamiyle geleneksel kanallardan yapılırken son dönemlerde sigorta müşterilerinin de her alanda olduğu gibi online ve pratik çözümlere ihtiyaç duyduğunu gözlemliyoruz. Günümüzde en değerli unsur zaman ve online brokerlik sayesinde sigorta müşterilerimizin değerli zamanlarını kazandırmayı vaad ediyoruz. Bu kapsamda sektördeki diğer dağıtım kanallarıyla en büyük farkımız müşterilerimize hızlı ve pratik çözümler sunarak sektörün hizmet kalitesinin daha da artmasına katkıda bulunmak.

Sektöre genel olarak baktığımızda ise dağıtım kanalları arasında son dönemde online sigorta broker firmalarının daha da ön plana çıktığını söyleyebilirim. Z kuşağının tüketici davranışlarının farklılığına dikkat çekmek gerektiği düşüncesindeyim. Yeni jenerasyon zamanının yüzde 60’ını internet ve mobil işlemlerle geçiriyor. Bu nedenle Z kuşağının, sigorta ürünü alırken, geleneksel kanallardan ürün alacağını düşünmüyorum. Ağırlıklı olarak dijital kanallardan ürün almayı tercih edecekler. Bu nedenle, sigorta şirketlerinin de bu kanala şimdiden daha fazla yatırım yapmaları gerekecek. Ayrıca yakın dönemde sigorta tüketmeye başlayacak olan Z kuşağının da diğer bir itici güç olacağını görüyoruz. Sigortayeri olarak bu vizyon ile tüm dijital işlerimizde iyimserliğimizi ve iştahımızı koruyoruz.

Türkiye’de 5 yıl sonra söz konusu oranın artmasında ‘Z’ kuşağının da katkı yapmaya başlayacağı düşüncesindeyiz. Bugün yaşları henüz 16-17 olan kesimin 5 yıl sonra yaşlarının 21-22’ye geldiğinde bu kesim, 5 yıl içinde çalışıp, para kazanmaya başlayacak ve elbette ki sigorta ihtiyaçlarını geleneksel kanallar yerine dijital kanallardan karşılayacak.

 

Röportajın tamamı için tıklayın.